Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.
Blog
15Jun

GMC Media & Advertising

Definitii parametrii media - campanie tv


Market Share (Cota de piata) reprezinta procentul persoanelor care au urmărit în medie un canal TV într-un interval de timp dat, din totalul persoanelor care aveau televizorul deschis în acel interval orar

Target Audience (Public Tinta) – grupul de oameni selectat dupa anumite criterii (ex. Target Audience: urban, cu varsta cuprinsa intre 25 – 45 ani, cu venituri medii si mari, familii cu copii)

TRP (Target Rating Point): - Audienta masurata in publicul tinta

GRP (Gross Rating Point): - Audienta masurata in publicul larg

Target de cumparare al statiilor tv – publicul tinta al fiecarei statii tv  functie de profilul statiei tv (ex. Targetul de cumparare al statiei ProTV este Urban 18 – 49 ani)
– Vom considera in planning, GRP ca fiind targetul de cumparare al fiecarei statii

Afinitatea
     Aff = (TRP/GRP)X 100
– Cu cat acest index este mai mare cu atat regasim publicul tinta in pondere mai mare vizionand acel program/statie

CPP (Cost-Per-Point) reprezinta costul unui punct de audienta livrata

Reach (Acoperirea) numărul de indivizi diferiti care au vazut cel puţin un spot dintr-o campanie publicitară

OTS (Opportunity to see) reprezinta numarul de oportunitati de a vedea o reclama in randul publicului tinta, intr-o anumita campanie tv
    OTS = Total TRP / Reach

Ai o promotie?

Da-ne cateva informatii despre produsele de la promotie. Noi vom analiza concurenta si publicul tinta. Impreuna vom decide mediul optim pentru reclama (TV, radio, online, outdoor, presa scrisa). Aplica acum si asigura-ti o promotie de succes!
Aplica acum!

Recomandari

Charles Darwin a spus ca nu cel mai puternic supravietuieste, ci cel mai adaptabil. Adaptabilitatea este principala calitate a echipei GMC Media & Advertising, cu care am colaborat in cateva proiecte de publicitate de calitate, dar foarte diferite ca abordare si continut.
Codrut Pinzaruproducator TV, doctorand in Sociologie al Universitatii Bucuresti
Am fost foarte multumit de colaborarea cu GMC Media & Advertising. Atitudinea pro-activa, focusati pe nevoile clientului si cu o foarte buna cunoastere a pietei de media.
Recomand cu caldura.
Dragne IulianBrauns Heitmann Romania

Contact

Va stam la dispozitie pentru orice intrebare privind campanii media (TV, radio, online, outdoor, presa scrisa), cumparare spatii publicitate sau productie spoturi TV si radio. Scrieti-ne si va vom contacta in curand.

Telefon
0724.04.12.12

Email
office@gmcmedia.ro
GMC
Consultanta & Analiza Media
Productie spoturi TV & Radio
Strategii media & Achizitii spatii publicitare
Blog Media & Advertising
Prima Pagina