Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.
Blog
09Nov

GMC Media & Advertising

Despre brieful de creatie

Brief-ul de creatie un document informativ, pe care clientul trebuie sa il furnizeze unei agentii de publicitate. Continutul acestuia trebuie sa cuprinda datele esentiale despre produsul sau serviciul ce se doreste a fi promovat. Informatiile trebuie sa fie concise, clare, bine documentate si atent redactate.

Structura unui brief de creatie nu este una exacta. Pe langa descrierea companiei si a produsului, precum si obiectivele pe care le stabilim pentru campania de publicitate, mai este nevoie si de alte elemente care stau la baza elaborarii strategiei de creatie.

Mai jos va enumeram 6 puncte importante dintr-unbrief de creatie:
  • Principalele Atribute ale brand-ului  (4-5 atribute care descriu cel mai bine brand-ul)
Orice informatie oferita ajuta la construirea unei identitati vizuale care sa sustina cat mai bine personalitatea brand-ului.
  • Care sunt perceptiile actuale asupra brand-ului? 
Aceste informatii ne ajuta sa ne dam seama daca perceptia clientilor este si perceptia pe care ne-o dorim noi.  Perceptiile se refera la toate aspectele de interactiune ale brand-ului (despre vanzatori, cumparatori, furnizori, angajati, parteneri si orice alte tipuri de public care intra in contact cu brand-ul).
  • Care este cel mai important lucru pe care il poti spune despre brand?
Este vorba de esența brand-ului, ceea ce il face cu adevarat unic. Acest lucru face diferenta intre brand si restul marcilor, trebuie transpus corect in identitatea vizuala. Informatiile necesare sunt cele legate de valoarea adaugată pe care o are brand-ul .
  • Care sunt competitorii principali ai brand-ului?
Competitor directi sau pe alte categorii de produse/servicii
  •  Cum se comunica cu clientii actuali si cu potentialii client?
Se foloseste:  mediul online, social media, abordare directa, word of mouth, print sau alte canale de comunicare
  • Cine este publicul tinta sau consumatorul ideal? 
Consumatorul ideal trebuie definit din punct de vedere demografic, statut, mentalitate, varsta, ce obiceiuri si ce interese are. Aceste detalii ne va ajuta la o identitate de brand cu care acesta sa rezoneze si sa se simta familiar .

In publicitate, atat la creatie, cat si la media, brief-ul este un element vital, dar, din pacate, multi clienti nu stiu ce este si cum se foloseste sau de ce este atat de important si de ce nu ii acorda atentia cuvenita.
 

Ai o promotie?

Da-ne cateva informatii despre produsele de la promotie. Noi vom analiza concurenta si publicul tinta. Impreuna vom decide mediul optim pentru reclama (TV, radio, online, outdoor, presa scrisa). Aplica acum si asigura-ti o promotie de succes!
Aplica acum!

Recomandari

Charles Darwin a spus ca nu cel mai puternic supravietuieste, ci cel mai adaptabil. Adaptabilitatea este principala calitate a echipei GMC Media & Advertising, cu care am colaborat in cateva proiecte de publicitate de calitate, dar foarte diferite ca abordare si continut.
Codrut Pinzaruproducator TV, doctorand in Sociologie al Universitatii Bucuresti
Am fost foarte multumit de colaborarea cu GMC Media & Advertising. Atitudinea pro-activa, focusati pe nevoile clientului si cu o foarte buna cunoastere a pietei de media.
Recomand cu caldura.
Dragne IulianBrauns Heitmann Romania

Contact

Va stam la dispozitie pentru orice intrebare privind campanii media (TV, radio, online, outdoor, presa scrisa), cumparare spatii publicitate sau productie spoturi TV si radio. Scrieti-ne si va vom contacta in curand.

Telefon
0724.04.12.12

Email
office@gmcmedia.ro
GMC
Consultanta & Analiza Media
Productie spoturi TV & Radio
Strategii media & Achizitii spatii publicitare
Blog Media & Advertising
Prima Pagina