Pentru o navigare personalizata, folosim cookies.
Blog
28Jul

GMC Media & Advertising

Storytelling pentru incepatori

Obiectivele Storytelling-ului

Construiți încrederea: povestea trebuie sa genereze incredere
Amintiți-vă de brand: o poveste bine spusa este mai usor de retinut
Creati o conexiune: o poveste poate face legaturi emotionale
 

Metode pe care le puteti folosi in crearea unei povesti captivante

Comunicarea ideilor printr-o poveste (storytelling) este mult mai eficienta decat un text simplu. Aceasta este o metoda de a capta audienta si de a ramane in mintea auditorului pentru o perioada mai lunga de timp.
1. Harta Mentala
Daca esti in cautare de idei creative pentru a prezenta un proiect, poti incerca “harta mentala”, astfel poti face asocieri sau conexiuni mai usor si mai clar. Harta mentala este o schita in care subiectul este in centrul paginii, de aici trasezi legaturi cu ideile principale care pot fi sub forma de imagini/desene sau cuvinte. Apoi poti face alte legaturi trasand alte linii catre imagini/cuvinte.
2. Storyboard-ul
O alta metoda cand vrei sa faci o prezentare atractiva este storyboard-ul. Acesta te ajuta sa structurezi etapele unui proiect prin imagini si detalii sau sa comunici o serie de evenimente.
3. Stilul de prezentare
Prezentarea, in sine, trebuie sa atraga atentia publicului, sa fie dinamica, sa nu plictiseasca, de aceea stilul de prezentare este foarte important. Ca sa fii atractiv, transforma prezentarile in povesti, adapteaza-te la public si capteaza atentia chiar de la introducere.
4. Selectia de imagini
In alegerea imaginilor trebuie sa fii foarte selectiv. Slide-urile care contin doar text sunt greu de citit si nu ajuta la interactiunea cu publicul. Imaginile, materialele video mentin atentia publicului si asa creati o legatura mai apropiata cu audienta.

In concluzie, inainte sa incepi sa creezi o poveste trebuie sa reflectezi la ce puncte comune exista intre poveste si preferintele publicului tinta astfel incat povestea sa atinga latura emotionala, dar si pe cea rationala.

Ai o lansare de produs?

Da-ne cateva informatii despre produs. Noi vom analiza concurenta si publicul tinta. Impreuna vom decide mediul optim pentru reclama (TV, radio, online, outdoor, presa scrisa). Aplica acum si asigura-ti o lansare de succes!
Aplica acum!

Recomandari

Charles Darwin a spus ca nu cel mai puternic supravietuieste, ci cel mai adaptabil. Adaptabilitatea este principala calitate a echipei GMC Media & Advertising, cu care am colaborat in cateva proiecte de publicitate de calitate, dar foarte diferite ca abordare si continut.
Codrut Pinzaruproducator TV, doctorand in Sociologie al Universitatii Bucuresti
Am fost foarte multumit de colaborarea cu GMC Media & Advertising. Atitudinea pro-activa, focusati pe nevoile clientului si cu o foarte buna cunoastere a pietei de media.
Recomand cu caldura.
Dragne IulianBrauns Heitmann Romania

Contact

Va stam la dispozitie pentru orice intrebare privind campanii media (TV, radio, online, outdoor, presa scrisa), cumparare spatii publicitate sau productie spoturi TV si radio. Scrieti-ne si va vom contacta in curand.

Telefon
0724.04.12.12

Email
office@gmcmedia.ro
GMC
Consultanta & Analiza Media
Productie spoturi TV & Radio
Strategii media & Achizitii spatii publicitare
Blog Media & Advertising
Prima Pagina