Strategii media & Achizitii publicitate
Punem in valoarea afacerea ta!
Ca sa ne indeplinim obiectivele de marketing si de media trebuie sa stabilim o strategie. Suporturile de promovare sunt selectate in functie de interesele publicului tinta caruia ne adresam.
Canalele media disponibile si in care vom cumpara includ TV, Radio, Presa, Online, Panouri stradale, Social Media, E-mail Marketing.
Odata aleasa strategia de promovare impartim bugetul astfel incat mesajul sa ajunga la cat mai multi cumparatori. Negociem cu furnizorii in vederea cumpararii de spatiu publicitar. Alegem in final solutiile cele mai eficiente pentru indeplinirea obiectivelor, prin optimizarea costurilor.
Suporturile de comunicare se diferentiaza in functie de impact, acoperire si costuri. Cumpararea de spatiu publicitar va concretiza scopurile campaniei, prin optimizarea costurilor.
Televiziunea are o acoperire (reach) foarte mare si cel mai mare impact. Campaniile TV ajuta la declansarea vanzarilor intr-un timp foarte scurt.
Radioul
este un foarte bun mijloc de comunicare in "drive-time" si un suport ideal pentru promotii/vanzari (comunicare pe termen scurt). Permite cresterea frecventei mesajului.
Presa este un mediu eficient de furnizat de stiri. Continutul mai dens, in text, poate oferi mai multe detalii tehnice, care nu pot fi transmise la TV sau la radio.
Panouri stradale permit atragerea atentiei asupra mesajului si are o perioada mare de expunere. Se pot face campanii cu targetare geografica.
Online se pot face campanii in timp real, interactiv. Ofera flexibilitate, feedback imediat al performantei campaniei si targetare in functie de interesele consumatorului.
Social Media va creste popularitatea brandului si crearea de comunitati cu interese comune. Avantaje ce pot fi obtinute cu costuri reduse.